Zappa.com

The Official Frank Zappa Messageboards
It is currently Tue Sep 30, 2014 12:07 pm

All times are UTC - 8 hours

Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: Re: Zappa *SPAM*
PostPosted: Thu Oct 03, 2002 11:46 pm 

<br>[quote author=ZF link=board=wishList&num=1033662881&start=0#0 date=10/03/02 at 08:34:41]<br> ??? Have been trying to download a Zappa *SPAM* from internet, but everytime I find one, I cannot get it because I'm based in the Netherlands :-[ Who can help me get me one, I have a Nokia 6210  ::)<br>[/quote]<br><br>Actually i began a thread about this very subject in the legends, myths and fantasies section of this forum.<br>Aangezien jij toch Nederlands bent, kan ik net zo goed mijn verhaaltje in ons dialect opschrijven...als je toch bezig bent, ik heb ook een post geopend met de volgende naam:''...and you'll never hear vloerbedekking again.''<br>Er hebben al zo'n 6 of 7 nederlanders op gereageerd, dus dat brengt het aantal nederlandse FZ-fans op bijna 10, dus als je niks te doen hebt, kun je ook altijd daar terecht: weet je gelijk welke forum-members Nederlands zijn, kun je ze ook lekker in het Nederlands aanspreken...wel zo makelijk.<br>Nog even over de *SPAM*: er is in ieder geval een persoon die zelf een nummer van Zappa in zijn telefoon heeft ingevoerd: door middel van het toetsenbord ''componeer'' je dan een nummer...geen idee hoe, ik heb namelijk nog een oude telefoon: een Pocketline Swing (model koelkast....).<br>Maar er is hoop, er heeft namelijk een zeer belangrijk persoon op mijn *SPAM* gereageerd, namelijk: admin.<br>Dit is de ''baas'' van dit forum, en werkt voor de Zappa-familie.<br>Hij schreef dat hij het een leuk idee vond en het er met Gail Zappa over zou hebben......<br>Dus wie weet kunnen we binnenkort The Black Page of G-Spot Tornado verwachten op onze mobieltjes....<br>Nou, ik hoop dat je hier wat aan hebt, heel veel plezier op dit forum (PAS OP: het is heeeeeeeel verslavend en niet goed voor je telefoonrekening) en tot schrijfs.<br>Groeten, Anton

Profile  

Post subject: composing *SPAM*
PostPosted: Sun Oct 06, 2002 6:21 am 

Aha, Nederlands! Ikzelf woon in België, dicht bij de Nederlandse grens (in Merksplas, tussen Turnhout & Hoogstraten).<br><br>But I'll use english instead, so everybody can understand. <br><br>About the composing of *SPAM*: if you can read&write notes, you should be albe to get a *SPAM* in every recent nokia-gsm. Just read the manual.  But you have to have a transcription into musical notes of your favourite Zappa-tune, and probably you'll have to modify it a bit so it fits the cellphone format.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

All times are UTC - 8 hours