|
[font=arial]Three known live versions:<br><br>11-Apr 1975, Bridges Auditorium, Pomona College, Claremont, CA <br>Early Show: 115 min, Aud, C+ <br><br>A Token Of My Extreme, Stinkfoot, Carolina Hardcore Ecstasy, Velvet Sunrise, Pound For A Brown, Sleeping In A Jar, Poofter's Froth Wyoming Plans Ahead, Echidna's Arf (q: Don't Be Shy, Under Milkwood), Don't You Ever Wash That Thing?, Advance Romance, Portuguese Lunar Landing, Debra Kadabra, Florentine Pogen, Orange Claw Hammer, George's Boogie, I'm Not Satisfied, Willie The Pimp <br><br>Late show: 115 min, Aud, C<br><br>A Token Of My Extreme, Stinkfoot, Carolina Hardcore Ecstasy, Velvet Sunrise, Pound For A Brown, Sleeping In A Jar, Poofter's Froth Wyoming Plans Ahead, Echidna's Arf, Don't You Ever Wash That Thing?, Advance Romance (incl. 200 Years Old), Portuguese Lunar Landing, Debra Kadabra, Florentine Pogen, The Torture Never Stops<br> <br>18-Apr 1975, New Haven, CT <br>110 min, Aud, C <br><br>A Token Of My Extreme, Stinkfoot, I'm Not Satisfied, Carolina Hardcore Ecstasy, Velvet Sunrise, Pound For A Brown, Sleeping In A Jar, Poofter's Froth Wyoming Plans Ahead, Echidna's Arf, Uncle Remus, Advance Romance, Portuguese Lunar Landing, Debra Kadabra, Florentine Pogen/Don't You Ever Wash That Thing?, The Torture Never Stops, Let's Make The Water Turn Black, Willie The Pimp <br><br>It's there, somewhere. Good luck![/font] <br>
|