Hi Frank, all Zappa family & Zappa Fans. I would like to say that i am sorry about what i said about Frank's death in the past. yes i had a theory that was talking about Frank was not dead. Its part of my mental illness to not accept the reality. I try my best to deal every day with that problem. Some time i think Frank Zappa is God & he can see me, 30 sec later i think the oposite.
I saw some videos of Dweezil where he was crying like the Grammy award for peaches in regalia prize
& the Dweezil Zappa Plays Zappa | Eddie Van Halen speech | Eruption | Raleigh 2012
video on youtube the last one make me realise that Frank is really dead

I hope to keep it in my mind cuz its hard for me to accept this concept of Frank not alive, i will see soon if i can handle it.
I would like to thanks ZFT for the great releases you guys did & also to all Zappa fans for their friend ship on this forum.
RIP Frank Zappa! sincerely ZutboF
Bonjour a la famille Zappa et aux fans. J'aimerais dire que je suis désolé pour mes propos au sujet de la mort de Frank. Oui j'avais une theorie qui disait que Frank Zappa n'était pas mort. Cela est du a ma maladie mental qui m'empeche d'accepter la réalité. j'essaye de mon mieux chaque jourde vivre avec ce probleme. Parfois je pense que Frank est Dieu et qu'il peut me voir et 30 sec plus tard je pense le contraire.
J'ai vue des videos de Dweezil qui pleure comme a la célébration des Grammy award pour le prix de peaches in regalia & aussi celui de
Dweezil Zappa Plays Zappa | Eddie Van Halen speech | Eruption | Raleigh 2012 sur youtube et cela ma fait réaliser que Frank est vraiment mort

J'espère de garder ca en mémoire car c'est difficile pour moi d'accepter le concept que Frank ne soit pas vivant, je vais voir assé rapidement si je peux endurer ca.
J'aimerais remercier ZFT pour les belles oeuvres publiées récemment et aussi a tous les Fans pour leurs amitiés sur ce forum.
repose en paix Frank ! sincèrement ZutboF